Recenze filmu - The Vow

6. may 2012 at 0:50 | Ranly |  Films and serials
Včera večer jsem se dívala na film, viděla jsem na něj recenzi na jednom blogu, tak jsem si ho stáhla.. a musím říct že jsem se u něj i ozbrečela, druhej film kterýmu se to povedlo..! :D Tak jsem se rozhodla sem o filmu napsat, rozhodně ho doporučuju, spíš holkám, klukům se to líbit nejspíš nebude..
Rachel-mcadams-channing-tatum-vow-poster_large
Můj názor: Moc se mi to líbilo, herci to hráli pěkně, ta atmosféra, to prostředí.. fakt to tam bylo. Líbilo se mi i to že to bylo podle skutečné události, možná bych dala trochu víc konce, protože je to tam takový.. ořízlý. Některý scény mě fakt dostávaly, se slzama jsem válčila fakt dlouho, ani nějak nevim proč. Toho Lea mi bylo strašně líto. Ale aspoň že to dobře skončilo.

Film byl v kinech v roce 2012 a film má 104minut
Natočil jej Michael Sucsy
Obsah filmu: Co kdyby vás ten, koho milujete, doslova a do písmene nepoznával? Věděli byste, jak si jeho srdce získat podruhé? Paige (Rachel McAdams) a Leo (Channing Tatum) představují mladé novomanžele, kteří jsou do sebe až po uši zamilovaní a žijí spokojeným životem umělců v Chicagu. Jedné zimní noci se při vánici stanou účastníky dopravní nehody. Leo ji přečká bez úhony, ale úraz hlavy připraví Paige o veškeré vzpomínky na vztah s manželem. Když se probere z kómatu, je pro ni Leo cizí člověk. Leo se náhle ocitá v bolestné situaci člověka, který je nucen znovu zažehnout lásku, na kterou čekal celý život, a získat si srdce své manželky ještě jednou. Z Paige se po duševní stránce stala znovu mladá studentka práv, kterou byla před pěti lety, ještě než potkala Lea a vydala se po cestě umění. Zdánlivě během okamžiku přestala být ženou, kterou Leo znal, a kromě toho nepoznává nic ze svého současného života. Když se zdá, že je šance na to, že se jí paměť vrátí, takřka mizivá, je Leo nucen čelit svým nejhorším obavám - pomyšlení na to, že přišel o svou životní lásku a svou jedinou rodinu. Jelikož se nevzdává, rozhodne se začít znovu a chovat se k Paige tak, jako by se právě poznali, s nadějí, že jelikož se do sebe už jednou zamilovali, podaří se jim to znovu. Je to výzva, která prověří vše, čemu kdy věřil o lásce, o sobě a o posvátném slibu, který je součástí každého svatebního obřadu: slibu, že manželé zůstanou navždy spolu.
STAHUJ FILM ZDE NA ULOZ.TO (Film je s českým dabingem)
český trailer ↓

Tumblr_lm89zpgxhu1qc4bg8o1_r1_500_large